torsdag 15. januar 2009

New York, New York...

Dagen i dag har gått i gåing i diverse blocks og avenues, og jaggu har vi ikke sprengt budsjettet vårt!! Flaks at vi har to dager til... ??

Kjendisnytt!!! Vi gikk forbi han rødhårete fyr
en fra David Letterman show på 6th avenue!!! Ja så gøy har vi det at vi ikke fikk med med oss at det var flystyrt i Hudson River. Det man ikke vet, har man ikke vondt av....!

I morgen forsetter vi vår ferd med våres matchen
de t-skjorter med besøk på Broadway og drinker etterpå.

Greetings from New York!!

4 kommentarer:

  1. Me har det så gøøøøøøy :D

    ps. eg e trøtte!

    SvarSlett
  2. me har lyst på pils...!!

    leikny!! wake up!!

    SvarSlett
  3. Åååå, eg får ikkje te å legga igjen kommentar :(

    SvarSlett
  4. Haha, JO, da gjorde eg no vel :-D

    Ååå, so kjekt at deko e flinke å blogga!! Eg va sikkert innom 10 gonga igår, so hvis de har høge lesertall veit de no koffø!! Men masse fine bilde, ser ut so de har da knall :-) Allerede!! Kaaaaan de kjøpa I <3 NY te bebisen? :-D :-D

    Kos deko vidare, glede meg te neste oppdatering!! MANGE klemma!!

    SvarSlett